***قلب او تنها مامن من است***
تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392 | 3:21 | نويسنده : ♥نیـــا یـــــش♥

 

 

بر روی زمینی که خورشید فرش گرم و طلاییش را پهن کرده دراز میکشم

به سقف آبی رنگش خیره میشوم

به همه کسو به همه چیز فکر میکنم

یاد همه را در خاطرم مرور میکنم

فقط یک نفر درخاطراتم نمیگنجد

چرا که قلبش بزرگ است

کسی که قلب کوچکم را تصاحب کرده

قلب او تنها مامن من است

 و بس قلبم کوچک است اما پر از احساس که تقدیمش میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

علی221
ساعت0:11---17 شهريور 1392
سسلام نیایش خوبی؟؟؟خوشی سلامتی مارو نمی بینی خیلی خوش حالی؟؟؟چرا بهمون سر نمیزنی؟؟یه یر بهمون بزن دلمون برات تنگیده
پاسخ:منم دلم برات تنگوووووووووووووووووولیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده علی جوووووووووووووووووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: قلب او تنها مامن من است, قلب کوچکم, احساس, تقدیمش, خاطرم, ,